onsdag 4. mars 2009

Venner..

Venner er noe av det beste man kan ha, noen er dårlige, noen glemmer man, noen gjør noe galt, noen mister man kontakten med, noen vokser fra hverandre, noen ble borte og til slutt så har man de som holder ut gjennom tykt og tynt og de er gull verdt.

Det som jeg synes er dumt er folk som baserer livet sitt på en annen en. Det er faktisk godt å ha venner selv om man har det best med en annen. Venner og familie er noe man har for alltid, men andre kan bli borte like fort som et knips. Vel skal ikke gjøre dette til noe dramatisk greie. Så tenker vi sier natta jeg: )) Jeg er ivertfall glad i vennene mine og for at de tar vare på meg og gjør dagen min bedre, dere vet hvem dere er selv ; D


2 kommentarer:

Anonym sa...

I'll be your friend forever :) <3
Gla i d rokstar ;) <3
Klem Anki :)

ann-xtin sa...

awww søta!<3