søndag 8. mars 2009

Helga.


EN liten oppsummering siden sist:)

Fredag skulle jeg egntlig til kvitfjell, men pga dårlig vær frista senga litt mer enn det, så jeg ble hjemme. Senere på kvelden var jeg på fest:) Var artig på vorspill, festen var ikke så mye å skryte av. var lite folk og en viss idiot klarte å komme opp til meg å si at jeg var en sur kjerring, har aldri prata med fyren, og det ble en tidlig kveld med sure miner, menmen....

Bilde av meg og jentene mine fra vorspillet<3


Lørdag sove jeg og erlend leeenge... var en trivelig kveld da^^

Idag har jeg faktisk vært friøsr, har klippet erlend KORT! hehe^^ endelig fikk jeg viljen min, haha... Har også laget koteletter til oss. det var kos. Erlend dro nettopp, så nå sitter jeg å venter på at mamma og co skal komme hjem : )) Må vel også begynne å lese på prøve i sosiologien=/ haff!


Hva har dere gjort i helgen? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint bilde:)
Neisj, kje gjort så my oss:P bre sove å sett på tv egentle :D