søndag 15. mars 2009

Helga!

Hello bloggere som ikke kommenterer:P

Denne helgen harvært slapp slapp og atter slapp:D og det er faktisk veeeeeldig godt en gang i blandt!

Fredagen gikk med på eu-godkjenning av bil, + tannlege besøk. HAFF tannlegen var det værste jeg har vært med på noen gang, og jeg fikk vite at jeg måtte r
otfylle IGJEN! jada, etter 8 ganger med bedøvelse kj
en
te jeg fortsatt isingen GODT! så hun gidde tilslutt opp og det er igjen duktet for tannlege besøk om 2 uker:(

Lørdag gikk jeg og erlend en tur og koste oss med kortspill:) Ellers har vi bare spist god mat og kosa oss;) 

Idag gikk vi også en tur i fin vært og tok masse bilder
 av campingen og dana som fulgte etter oss^^Hun har faktisk blitt sikkelig innekatt og ville inn igjen med en gang, men vi fikk henne. Vi tenkte at vi skulle opne bildørene for å lufte bilen og der spratt dana inn og la seg på teppet, hehe søta:D

1 kommentar:

Louise sa...

Så koslige bilder. LU<3