tirsdag 3. mars 2009

Hva med en skitur langt inni fjellet?

Hallo!
Akkurat nå ligger jeg faktisk å tenker på en skitur med kakao, kvik lunsj, bål, pølser, marsmellows og en vennegjeng: )) Noen som vil være med? Kan ikke påstå at jeg er en dreven skigåer, men viss jeg tenker over det så har jeg gått mye på ski, og det er ingenting bedre enn å ta på seg sekken og skiene og gå seg en tur i naturen med folk man er gla i;) 
Har faktisk også lyst til å overnatte ute i det blå snart, tro det eller ei, jeg er litt frilufts menneske, og vonde oppleverser i naturen blir som regel gode historier :)
vil noen joine? 
Meg og Ane på snøhule tur i niende klasse, legg merke til at hendene mine er teipa med sportsteip, haha værste eksem utbrudde på feil tidspunk! *gammel minner*

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa: D det hadde vorre artig (:
klem Eva-Lill : )

Anonym sa...

Ja'a, e bli mæ : D Vore kjempearti, og godt å kåmå se ut litt : ) <3

ann-xtin sa...

Da ordner vi oss en tur da jenter ; D

Anonym sa...

E bli mæ :D

Anonym sa...

Anki som skreiv den btw :P