onsdag 11. mars 2009

Atter en dag:)

Idag har dagen faktisk gårr fort, 2 timer norsk uten lærer der jeg fikk gjort ferdig stilen ooooog gjort litt matte;) 2 timer tysk som var som vanlig KJEDELIG! haff...
Og 3 timer ned entrepenørskap der forbredelelsene til messa på CC i gjøvik sto for tur. Først gikk jeg og anki ned til t.i.p og spurte pent om de kunne lage to kroker til oss, og som de korslige lærerne de var lagde de det med en gang. En korslig gjeng med andre ord. Etter det lagde jeg, anki og kristin muffins med grønn melis oppå:) de skal vi spandere ut imorgen. Det gikk nå bra det. Så fikk jeg en telefon av mamma som ville til otta. Så da gikk jeg av bussen på sjoa og ble med hun å kristoffer. En time eller noe sånt der. Da vi skulle hjem fikk jeg FAKTISK kjøre fra sjoa til kiwi. HAHA! Det gikk nå bra det, men mamma stakkars er så redd, hun holdt seg så godt fast at hun hadde nok blitt med bildøra hadde den flydd av sted. hehe. Gadd ikke å kjøre helt hjem pga DÅRLIG føre oppover fjellet. slaps slaps å atter slaps. Ellers har jeg bare slappet av og tatt fram klær og annet til messen:)
JARRA.

Ann X-tin <3

Ingen kommentarer: