lørdag 21. mars 2009

long time no see!

En stund siden jeg har blogget. Det har ikke skjedd så mye akkurat:) Torsdag kom erlend og fredrik å hentet meg på skolen. Så kjørte vi til otta. Der var jeg innom kjøreskolen:)) 
Ellers så øvelseskjørte jeg med Miguel:) hehe, merkelig men det gikk jo bra.
Fredag var en TREIG! og KJEDELIG dag! max, var godt å komme til erlend på otta. Fikk Hamburger:D noe som smakte veldig godt etter en laaaang dag. 
Senere dro vi hjem til Heidal å slappet av.

Idag har det ikke skjedd så veldig mye. Men vi har vært flinke å ryddet nede og kjørt litt bil:) Knut laget også hjemmelaget pizza til oss.
Nå tok jeg nettopp ut muffinsene jeg å erlend har laget. De så gode ut, men med litt blå melis blir det nok enda bedre :D
Nå blir det muffins og ACDC for fulle ører, som knut og erlend hører på:)

Gleder meg så sinnsykt til påska :D 

Ingen kommentarer: