søndag 22. februar 2009

Musikkens verden.

Jeg kjeder meg, å siden målet mitt er å bli en aktiv blogger så er det vel bra at jeg skriver her:)
Akkurat nå sitter jeg hører på musikk på youtube og mimrer de gammle sangene som hjalp meg gjennom den tunge tiden som en forvirra tenåring:)) husker de sene kveldene jeg satt for meg selv i stua hjemme, og så på vh1 til 3 om natta og hørte på gammle slagere. For meg var det en slags terapi og jeg kan takke vh1 at jeg kan en del kunnskap om musikk og ikke minst at jeg kan mange tekster. HOWEVER sangestemmen er noe jeg ikke har å skryte av ; P
Det at jeg liker å synge i bilen når jeg og erlend er på lang turer er veldig artig, jeg har hørt meg selv synge og det er ikke så veldig godt å høre på. Og når jeg spørr erlend om jeg sang pent, så sier han hele tiden at jeg er verdens flinkeste. *hømhøm*! Men søtt er det nå likevel; *



ahhh drømme seg vekk i musikkens verden <3

Ingen kommentarer: