søndag 22. februar 2009

Haven't you people ever heard of...

Tenkte jeg skulle skrive litt om meg selv..
Jeg elsker å se filmer og serier før alle andre gjør det, synes det er mye aritgere sånn. Jeg har totalt angst for mus, får helt panikk-anfall når jeg ser en. Noe mange kan skrive under på. Jeg elsker å reise, jeg tror folk åpner øynene sine mer når de opplever verden. Global forståelse er et stikkord, men ikke sydenturer der man bare ser nordmenn, svensker, danske og tyske på en strand. Jeg mener altså å oppleve og møte NYE mennesker. Jeg liker å lage mat for andre, men bare når jeg er iform til det, vårruller og wok. Jeg er veldig gla i de rundt meg, familien min i oppturer og nedturer. Mange tror jeg er overlegen, noe jeg egentlig ikke kan fatte, jeg har mine dårlige stunder, men det er ikke ofte, viss jeg får høre at jeg overlegen så er det som regel fordi jeg tenker på noe og er bekymret, og da er det ikke lett å få kontakt med meg. Jeg bekymrer meg for ALT, og er en tenkende sekundviser. Som regel er det menneskene rundt meg jeg bekymrer meg for. Jeg er veldig redd for trafikken, spesielt trailere. Jeg tror på skjebnen. Og er veldig overtroisk. Jeg synes Buddhismen er et livssyn all burde se opp til. Buddhismen er altså ikke en religion men et livssyn. Jeg liker ikke at folk ikke har egne meninger , jeg tror at alle på jord har kommet hit for en grunn så hvorfor ikke vise det istedet for å gjøre det alle andre gjør. Jeg er veldig forelsket og har vært det i over 2 år. Jeg ønsker å gifte meg 12.12.12 kl 12.12 (bare for å ha en kul dato)Dette er mine ord, og jeg er egentlig ikke en person som legger ut hele livet mitt på nettet. This is only a piece of it.

Ingen kommentarer: