søndag 22. februar 2009

- Wonderwall -

Det er mye et menneske lurer på i løpet av dag.
Wonderwall - Oasis

Jeg lurer på hva jeg skal bli, om jeg bli 18 fort nok, hvor barndommen ble av, hvorfor vi må dra vekk for å skaffe oss utdanning og ikke se hverandre på lenge, hvorfor man blir uvenner, hvorfor det er så vanskelig å spare penger, hvor man skal dra på ferie, om jeg kommer til å gifte meg, kommer jeg til å glemme hva som er viktig i livet, kommer jeg til å få unger, vil jeg å erlend være sammen om 50 år, hvem skal følge meg ned til alteret, kommer jeg til å få en jente som jeg kan kalle jackqueline eller dakota, vil jeg få se hele verden, kommer jeg til å få walkin closet, hvorfor pappa døde, har alt her i livet en mening, opptil flere ganger om dagen.
Ellers så lurer jeg på mer større ting, vil der noen gang bli fred, hvor lenge kommer denne paven til å leve, hvor mange døde i trafikk ulykke denne dagen, hvor mange barn trenger foreldre, hvorfor skal det være så vanskelig å få adoptert en unge når det er så mange som trenger forelder.

Ja det er mye man kan lurer på.


For you there will be no more crying, for you, the sun will be shining.
To you I'll give the world, to you I'll never be cold.
Because I feel that when i'm with you it's allright.
And I love, love you, Love you like never before.
<3

Ingen kommentarer: